• SanGym - Fitness, Bodybuilding & Cardio

  • Fitness

  • Bodybuilding

  • Cardio

  • Sauna

Multi dintre noi fac antrenamente dure care, chiar daca sunt executate corect, datorita greutatii excesive folosite, pot crea anumite probleme, mai ales in zona coloanei. In acest articol iti voi arata cum poti creste masa musculara facand antrenamente grele, fara a pune presiune pe coloana. Trapezul este un muschi important pentru sustinerea zonei cervicale conferind, totodata si un ascpect musculos si plin spatelui.

In general, exercitiile folosite pentru a dezvolta aceasta grupa musculara sunt ridicarile de umeri cu bara sau cu gantere. Fiind o miscare relativ simpla, ne permite folosirea unor greutati mari. Este adesea usor sa trisam, chiar fara sa vrem, dand un impuls din genunchi la ridicarea greutatii. Astfel, in loc sa facem miscarea lent, ceea ce ar duce la cresterea eficientei si ar ingreuna exercitiul, facandu-ne sa folosim greutati direct proportionale cu forta pe care o avem, ne folosim de balas si de confortul psihic si adaugam discuri pe bara si presiune pe coloana. Acest lucru nu va face ca muschii sa creasca mai mult, ci dimpotriva, facand mare parte din cursa cu ajutorul avantului, vom implica trapezul mai putin, iar eficienta va fi mica. Si asta fara sa mai vorbim despre presiunea foarte mare pe discurile intervertebrale, care in timp se va simti prin aparitia durerilor lombare.

Sangym - galerie foto

Ultimele stiri

f t g